Thursday, April 05, 2012

KERAJAAN KOTOR TAK BENAR HIMPUNAN BERSIH DI DATARAN MERDEKA

Oleh : MOHAMED HANIPA MAIDIN

Menteri Umno kata dataram merdeka bukan tempat diwartakan untuk berhimpun. Maknanya Bersih tidak boleh berhimpun di Dataran Merdeka.

Kita nak tanya sedikit : bukankah selama ni banyak perhimpunan diadakan yang dianjurkan olej Kerajaan kotor di dataran merdeka. Bukankah himpunan 'laghah' yang mengkhayalkan anak-anak muda diadaka di situ?

Cukuplah Nazri ! Dont fool yourself one too many!

7 comments:

kekura said...

kenapa mesti umat islam bekerjasama dengan ambiga itu?

kenapa orang pas tidak buat perhimpunan sendiri menuntut ketelusan SPRM?

bukankah anda hanya meletakkan diri anda dlm fitnah apabila pas bekerjasama dgn ambiga tu yg juga jurucakap seksualiti merdeka?

bukankah orang islam kena sebaik2nya mengelakkan diri dari fitnah?

buat sendirilah. tak perlulah joint orang yg seperti itu.

apa mesej yg orang awam yg jahil ini akan dapat bila pas bekerjasama dengan geng2 seksualiti merdeka?

tolonglah, jgn kerana umno tu rosak, kita sokong org rosak yg lain (geng2 mcm ambiga) utk menjatuh umno yg rosak. haru-biru umat islam jadinya.

harap difikirkan.

nak berjuang islam ni jgn ikut kehendak diri semata2.

kehendak diri tu dlm kata lain adalah nafsu.

ps: tak semestinya nafsu tu hanya kehendak seks, makan, minum, perempuan dll.

Unknown said...

KOMEN PEGUAMPAS MENARIK UNTUK DITANGGAPI. SEBALIKNYA GOLONGAN YANG TAK SUKA BERSIH AKAN MEMPERTIKAIKAN KENAPA AMBIGA. YA, JIKA ubn YANG BUAT PROGRAM INI, ORANG TAK AKAN PERTIKAIKAN CHUA SOI LEK KE SIAPA SELAGI DALAM BN KAN? TERUSKAN BERSIH 3.0!

Anuar bin Safian said...

Kekura..

Jika bekerjasama dengan ambiga dalam isu keadilan (bukan isu LGBT ya.. diulangi bukan isu LGBT)adakah merupakan kesalahan besar. Jika begitu anda juga menuduh Rasullah melibatkan diri dalam Fitnah apabila baginda menyokong Bail al Fudul jika bait tersebut ada di zamannya? Harap anda baca sirah Rasullah dan para sahabat bagaimana mereka berstrategi dalam berpolitik..

UMNO PARTI PENJARA said...

Kekejaman Polis - Generasi Muda Perlu Memberi Pengajaran Setimpal Kepada Pemimpin BN dan UMNO. ( Lihat sendiri BUKTI, perjuangan PUTERI dan PEMUDA UMNO tidak lagi berguna untuk generasi baru )
1~BUKTI 1
2~BUKTI 2
3~BUKTI 3
4~BUKTI 4 * (NEW)
5~BUKTI 5 * (NEW)
6~BUKTI 6 * (HOT)

Orang Muda Geng Kita - Usaha Dengan Doa ~http://www.youtube.com/watch?v=HcQD_NfslkA&feature=related



Sumpah Aku Akan Lingkupkan Putrajaya Jika Generasi Muda Terengganu Tidak Jadi Perdana Menteri Malaysia Ke-7 Sebelum PRU ke-13 Tanpa Perlu Berdolak-dalik!!
(Bukti kukuh)
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3155

citra-bangsa said...

Harap dapat melawat halaman saya.
Sekian,
http://citra-bangsa.blogspot.com/

Unknown said...

saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK

aditya.aulia139@gmail.com said...

Nama saya Aditya Aulia saya mengalami trauma keuangan karena saya ditipu dan ditipu oleh banyak perusahaan pinjaman online dan saya pikir tidak ada yang baik bisa keluar dari transaksi online tapi semua keraguan saya segera dibawa untuk beristirahat saat teman saya mengenalkan saya. untuk Ibu pada awalnya saya pikir itu masih akan menjadi permainan bore yang sama saya harus memaksa diri untuk mengikuti semua proses karena mereka sampai pada kejutan terbesar saya setelah memenuhi semua persyaratan karena permintaan oleh proses saya bisa mendapatkan pinjaman sebesar 350jt di rekening Bank Central Asia (BCA) saya saat saya waspada di telepon saya, saya tidak pernah mempercayainya, agaknya saya bergegas ke Bank untuk memastikan bahwa memang benar ibu kontak sekarang mengalami terobosan pemanasan jantung dalam kehidupan finansial Anda melalui apakah itu BBM INVITE-nya: {D8980E0B} atau apakah kamu ingin mengkonfirmasi dari saya? Anda bisa menghubungi saya melalui surat saya: {aditya.aulia139@gmail.com} dan juga Anda bisa menghubungi perusahaan ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY (ISKANDAR LENDERS) via: {mail:iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com}

e_mail:::[aditya.aulia139@gmail.com]
[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
WhatsApp:::[+44] 7480 729811[Chats Only]
Telephone Number☎[+44] 7480 729811[Calls Only]
BBM INVITE:::[D8980E0B]